Pages Menu
 

Categories Menu
Skuteczne strategie remarketingu w reklamie internetowej
Skuteczne strategie remarketingu w reklamie internetowej
Z przyjemnością przedstawiamy dzisiaj artykuł, który przybliży skuteczne strategie remarketingu w reklamie
Jak skutecznie używać retargetingu w reklamie online
Jak skutecznie używać retargetingu w reklamie online
Retargeting jest niezwykle potężnym narzędziem w reklamie online, które umożliwia dotarcie do właściwych odbiorców
Skonstruuj strategię marketingową i podbij sieć swoimi produktami. Projektowanie stron internetowych Rzeszów - sklepy responsywne - pozycjonowanie
Wcale nie musimy mieszkać w dużej metropolii, aby móc osiągać wysokie
Co jest potrzebne w drukarni i czy warto w to inwestować?
Mówi się, że drukowane książki, notatki, kalendarze, czy inne dokumenty odchodzą do lamusa i coraz bardziej i szybciej zastępują je cyfrowe odpowiedniki. Prawda
Najważniejsze aspekty reklamy audio na platformach streamingowych
Najważniejsze aspekty reklamy audio na platformach streamingowych
Reklama jest nieodłącznym elementem dzisiejszego świata konsumpcji. Wraz z rozwojem technologii,
Optymalizacja reklamy w wyszukiwarce Google - klucz do sukcesu
Optymalizacja reklamy w wyszukiwarce Google - klucz do sukcesu
W dzisiejszych czasach, w dobie cyfrowej rewolucji, reklama online stała się nieodłącznym elementem
Druki wielkoformatowe: wykorzystanie potencjału reklamy zewnętrznej
Druki wielkoformatowe: wykorzystanie potencjału reklamy zewnętrznej
Reklama zewnętrzna to nieodzowny element skutecznej strategii marketingowej. Wykorzystanie

Posted by on gru 8, 2020 in Poligrafia |

Czy self-publishing jest dla każdego?

Czy self-publishing jest dla każdego?

Każdy z nas ma wiele różnych marzeń. Jeśli zapytamy o nie kilka osób, z pewnością wiele się powtórzy – szczęśliwa rodzina, sukces zawodowy, dalekie podróże, a także wydawanie własnej książki. Kiedyś istniało przekonanie, że pisarstwo jest zajęciem dla elit, dziś coraz więcej osób wierzy, że może pisać. Początkowo wydaje się, że najtrudniejszym etapem do zrealizowania tego marzenia jest po prostu pisanie. Jednak po postawieniu ostatniej kropki czeka na nas kolejne zadanie – przebicie się na rynku i wydanie naszego tekstu. Wiele osób w tym momencie decyduje się na wydanie własnymi siłami. O tym, czy jest to sposób dla każdego, decydują nie tylko finanse, jakie możemy przeznaczyć na wydanie książki, lecz także cechy wynikające z naszego charakteru.

Wierzysz w siebie i swój projekt?

Wiara w siebie jest popularnym tematem, często pojawiającym się w internetowych artykułach i portalach społecznościowych. Przydaje się w wielu aspektach życia, również gdy decydujemy się na wydanie książki własnymi siłami, ponieważ w takiej sytuacji trzeba wykazać się ogromnym samozaparciem i dyscypliną. Przed osobą decydującą się self-publishing stoi wiele wyzwań, z którymi trzeba się po kolei mierzyć. Nie można pominąć żadnego etapu, by wydanie nie zakończyło się fiaskiem. Samodzielne trzeba zadbać o redakcję i korektę, o skład, później znowu o korektę i w końcu o druk. Choć mogłoby się wydawać, że przed nami już ostatnia prosto, by książka trafiła w nasze dłonie, przed nami dalsze przeszkody do pokonania. Samodzielnie musimy również zadbać o dystrybucję naszej książki – czy to w księgarniach lokalnych, internetowych, czy na naszej stronie internetowej stworzonej specjalnie w tym celu. Musimy zadbać też o odpowiedni marketing, bez którego trudno będzie nam sprzedać więcej niż kilka egzemplarzy. Dlatego jeśli jesteś osobą kreatywną, zdecydowaną, a przede wszystkim lubiącą wyzwania śmiało możesz podjąć się publikacji na własnych warunkach. Sukces w tym przypadku będzie jeszcze bardziej odczuwalny.

Nie przeceniasz swoich możliwości?

Wydawanie własnej książki bez pomocy z zewnątrz to trudne zadanie, któremu mogą nie podołać osoby wątpiące w siebie i łatwo się zniechęcające. Potrzeba dużej w wiary powodzenie tego projektu, by doprowadzić go do końca. Jednak zbyt duża pewność siebie również nie jest dobra w tym przypadku. Autor przekonany o swojej nieomylności może poddać w wątpliwość konieczność przeprowadzenia redakcji i korekty, oraz zlecenie wykonania składu i okładki specjaliście. W ten sposób łatwo wpaść we własne sidła i oddać czytelnikom niedopracowany tekst. Zawsze warto zwrócić się do kogoś, kto będzie w stanie doradzić i przede wszystkim wskazać możliwe usterki. Nasz mózg doskonale pamięta, co chcieliśmy napisać i nie zobaczymy pomyłek, które przecież zdarzają się każdemu, a ponadto pisząc książkę fabularną przez wiele miesięcy, zapomnimy kilka szczegółów, co może powodować zgrzyty logiczne w fabule. Wiara w siebie jest bezwzględnie konieczna, gdy decydujemy się na self-publishing, ale musimy również zachować zdrowy rozsądek i umieć w miarę obiektywne spojrzeć na czekające na nas zadania.