Pages Menu
 

Categories Menu
Czym jest remarketing i dlaczego jest ważny w reklamie online
Czym jest remarketing i dlaczego jest ważny w reklamie online
Remarketing jest jedną z najskuteczniejszych strategii reklamowych w reklamie online. Dotyczy
Poligrafia a ekologia: nowe podejście do zrównoważonej produkcji
Poligrafia a ekologia: nowe podejście do zrównoważonej produkcji
W dzisiejszych czasach, w obliczu rosnącej troski o naszą planetę, wiele branż stara się
Pozycjonowanie, które cię wyróżni
Pozycjonowanie stron internetowych to ważny element związany z działaniami marketingowymi, które dedykowane są przede wszystkim sklepom internetowym oraz firmom posiadającym strony internetowe.
Reklama a rosnąca świadomość konsumencka dotycząca etyki w produkcji
Reklama a rosnąca świadomość konsumencka dotycząca etyki w produkcji
W obecnym społeczeństwie, kwestie związane z etyką produkcyjną stają się coraz
Bezpośredni marketing: wykorzystanie poligrafii w kampaniach efektywnych
Bezpośredni marketing: wykorzystanie poligrafii w kampaniach efektywnych
Poligrafia, jako dziedzina związana z drukiem i produkcją materiałów reklamowych,
Druk na arkuszach metalowych: techniki i zastosowania
Druk na arkuszach metalowych: techniki i zastosowania
Na współczesnym rynku reklamowym istnieje wiele różnych technik druku, które pozwalają na personalizację produktów
Czy influencer marketing to przyszłość reklamy?
Czy influencer marketing to przyszłość reklamy?
W dzisiejszych czasach reklama odgrywa niezwykle istotną rolę w świecie biznesu. Marki poszukują nowoczebnych i skutecznych

Posted by on sie 22, 2019 in Poligrafia, Reklama |

Ścianka reklamowa – jak wybrać?

Ścianka reklamowa – jak wybrać?

Ścianka reklamowa może przydać nam się w wielu sytuacjach. Przede wszystkim, używa się ich na różnego rodzaju warsztatach czy konferencjach, ale możemy też postawić ją w budynku, w którym działamy. Wtedy posłuży nam ona jako informator dla potencjalnych klientów i spełni rolę szyldu. Jednak na rynku dostępne jest wiele różnych ścianek reklamowych. Jak wybrać tą najlepszą?

Odpowiedni rozmiar ścianki pop-up

Podstawową rzeczą, którą musimy rozważyć jest rozmiar naszej ścianki reklamowej. Będzie to miało ogromny wpływ na to, czy uda nam się dzięki niej przekazać informacje, które przygotowaliśmy. Przede wszystkim, powinien on być dostosowany do przestrzeni, w której znajdzie się nasza ścianka. Dlatego tak ważne jest to, żeby przed zakupem zastanowić się ile miejsca mamy do dyspozycji. Jeśli konstrukcja będzie za duża, może się nie zmieścić, a jeśli już uda nam się jakoś ją wcisnąć, będzie to wyglądać nieestetyczne. Z kolei jeśli wybierzemy za małą i będziemy chcieli ją zaprezentować na ogromnej hali (na której często odbywają się różnego rodzaju targi), nikt nas nie zauważy. W dodatku będziemy wyglądać zwyczajnie śmiesznie.
Jak wyraża się wymiar ścianek reklamowych? Zazwyczaj przedstawia się to jako na przykład 3×3, 4×3 i tak dalej. Pierwsza wartość oznacza szerokość, a druga jest wartością niezmienną. Wskazuje to na to, że ścianka składa się z trzech modułów. W rzeczywistości oznacza to, że jej wysokość będzie wynosiła 233 centymetry.

Torba miękka czy twarda?

Naszą ściankę reklamową będziemy musieli jeszcze w czymś przechowywać. Na rynku dostępne są kufry miękkie i twarde. Niezależnie od tego, jaki model wybierzemy, zawsze będziemy mieli kółka, które ułatwią nam transport ścianki reklamowej. Dodatkowo, kufer dba też o bezpieczeństwo urządzenia. I tutaj zaczynają pojawiać się różnice między tymi dwoma modelami. Twarda torba będzie z pewnością dużo bardziej wytrzymała, a nasza ścianka reklamowa będzie w niej znacznie bezpieczniejsza. Dlatego zazwyczaj bardziej opłaca się wybrać właśnie twardy kufer do przechowywania ścianki. Wybór odpowiedniej torby będzie miał też wpływ na to, czy łatwo będzie nam używać tego urządzenia. Często jest tak, że kiedy przyjeżdżamy na targi, mamy naprawdę niewiele czasu na to, żeby rozłożyć nasze stanowisko. Dlatego warto zadbać o to, żeby nasz kufer na ściankę reklamową nam tego nie utrudniał. Jeśli podejmiemy tutaj właściwą decyzję, będziemy w stanie błyskawicznie rozłożyć całe stoisko na danych targach.