Pages Menu
 

Categories Menu
Reklama na rynku e-commerce - jak przyciągnąć uwagę internautów
Reklama na rynku e-commerce - jak przyciągnąć uwagę internautów
Kiedy prowadzisz sklep internetowy, konieczne jest zbudowanie skutecznego planu marketingowego
Rola reklamy w budowaniu społecznych norm konsumenckich
Niezwykła rola reklamy w kształtowaniu społecznych norm konsumenckich
W dzisiejszym społeczeństwie reklama pełni niezwykłą rolę, wpływając na różne sfery naszego
Jak wykorzystać reklamę podcastową w branży finansowej?
Jak wykorzystać reklamę podcastową w branży finansowej?
Reklama podcastowa stała się jednym z najpopularniejszych narzędzi marketingowych w ostatnich latach. Oferuje
Poligrafia a sektor turystyki kulturalnej: tworzenie materiałów dla muzeów i zabytków
Poligrafia dla turystyki kulturalnej: profesjonalne materiały dla muzeów i zabytków
W dzisiejszych czasach sektor turystyki kulturalnej
Cyfrowe narzędzia dla projektantów poligrafii: efektywne workflow
Cyfrowe narzędzia dla projektantów poligrafii: efektywne workflow
Projektowanie poligrafii jest precyzyjnym procesem, który wymaga współpracy z różnymi
Jak wykorzystać reklamę w budowaniu działań CSR
Jak wykorzystać reklamę w budowaniu działań CSR
Reklama odgrywa kluczową rolę w biznesie, ale czy można ją wykorzystać do budowania działań CSR? W dzisiejszych czasach,
Poligrafia jako branża kreatywna: inspirujące projekty
Poligrafia jako branża kreatywna: inspirujące projekty
Kiedy myślimy o poligrafii, przeważnie wyobrażamy sobie maszyny drukarskie i produkty gotowe do dystrybucji.

Posted by on sie 22, 2019 in Poligrafia, Reklama |

Ścianka reklamowa – jak wybrać?

Ścianka reklamowa – jak wybrać?

Ścianka reklamowa może przydać nam się w wielu sytuacjach. Przede wszystkim, używa się ich na różnego rodzaju warsztatach czy konferencjach, ale możemy też postawić ją w budynku, w którym działamy. Wtedy posłuży nam ona jako informator dla potencjalnych klientów i spełni rolę szyldu. Jednak na rynku dostępne jest wiele różnych ścianek reklamowych. Jak wybrać tą najlepszą?

Odpowiedni rozmiar ścianki pop-up

Podstawową rzeczą, którą musimy rozważyć jest rozmiar naszej ścianki reklamowej. Będzie to miało ogromny wpływ na to, czy uda nam się dzięki niej przekazać informacje, które przygotowaliśmy. Przede wszystkim, powinien on być dostosowany do przestrzeni, w której znajdzie się nasza ścianka. Dlatego tak ważne jest to, żeby przed zakupem zastanowić się ile miejsca mamy do dyspozycji. Jeśli konstrukcja będzie za duża, może się nie zmieścić, a jeśli już uda nam się jakoś ją wcisnąć, będzie to wyglądać nieestetyczne. Z kolei jeśli wybierzemy za małą i będziemy chcieli ją zaprezentować na ogromnej hali (na której często odbywają się różnego rodzaju targi), nikt nas nie zauważy. W dodatku będziemy wyglądać zwyczajnie śmiesznie.
Jak wyraża się wymiar ścianek reklamowych? Zazwyczaj przedstawia się to jako na przykład 3×3, 4×3 i tak dalej. Pierwsza wartość oznacza szerokość, a druga jest wartością niezmienną. Wskazuje to na to, że ścianka składa się z trzech modułów. W rzeczywistości oznacza to, że jej wysokość będzie wynosiła 233 centymetry.

Torba miękka czy twarda?

Naszą ściankę reklamową będziemy musieli jeszcze w czymś przechowywać. Na rynku dostępne są kufry miękkie i twarde. Niezależnie od tego, jaki model wybierzemy, zawsze będziemy mieli kółka, które ułatwią nam transport ścianki reklamowej. Dodatkowo, kufer dba też o bezpieczeństwo urządzenia. I tutaj zaczynają pojawiać się różnice między tymi dwoma modelami. Twarda torba będzie z pewnością dużo bardziej wytrzymała, a nasza ścianka reklamowa będzie w niej znacznie bezpieczniejsza. Dlatego zazwyczaj bardziej opłaca się wybrać właśnie twardy kufer do przechowywania ścianki. Wybór odpowiedniej torby będzie miał też wpływ na to, czy łatwo będzie nam używać tego urządzenia. Często jest tak, że kiedy przyjeżdżamy na targi, mamy naprawdę niewiele czasu na to, żeby rozłożyć nasze stanowisko. Dlatego warto zadbać o to, żeby nasz kufer na ściankę reklamową nam tego nie utrudniał. Jeśli podejmiemy tutaj właściwą decyzję, będziemy w stanie błyskawicznie rozłożyć całe stoisko na danych targach.