Pages Menu
 

Categories Menu
Na czym polega pozycjonowanie stron?
W dzisiejszych czasach pozycjonowanie stron internetowych odgrywa ogromną rolę. Są to wszystkie działania, prowadzące do zwiększenia widoczności strony w wyszukiwarkach, takich jak
Poligrafia a branża handlowa: tworzenie materiałów dla sklepów i marek
Poligrafia a branża handlowa: tworzenie materiałów dla sklepów i marek
W dzisiejszych czasach, kiedy konkurencja na rynku jest ogromna, atrakcyjne
Jak wpływać na decyzje zakupowe konsumentów za pomocą reklamy
Jak wpływać na decyzje zakupowe konsumentów za pomocą reklamy
Decyzje zakupowe konsumentów są często kształtowane przez reklamę, która ma za zadanie przekonać
Reklama influencerów vs
Reklama influencerów - czy warto inwestować?
Reklama influencerów to obecnie jedna z najpopularniejszych form promocji. Jest to zakrojone na szeroką skalę narzędzie marketingowe, które opiera się
Reklama programmatic w branży motoryzacyjnej - nowe możliwości targetowania
Reklama programmatic w branży motoryzacyjnej - nowe możliwości targetowania
Artykuł powstał we współpracy z doświadczonym copywriterem, który
Czy warto inwestować w reklamę radio internetowe?
Czy warto inwestować w reklamę radio internetowe?
Współczesny rynek reklamowy oferuje wiele różnych form promocji, a coraz większą popularność zyskują reklamy radio internetowe.
Jak opracować plan działań reklamowych na rok
Jak opracować plan działań reklamowych na rok
Reklama odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej firmy. Od czasu wprowadzenia cyfrowej ery, reklamy stały się bardziej zaawansowane

Posted by on kwi 12, 2017 in Poligrafia, Reklama |

Ekspresowy druk ulotek – druk ulotek w nietypowym formacie

Ekspresowy druk ulotek – druk ulotek w nietypowym formacie

Kolportaż ulotek jest jednym z najpopularniejszych sposobów reklamy każdej firmy. Niewielkie ceny, dostępność, internetowy system zamówień oraz łatwy sposób dystrybucji sprawia, że taka forma marketingu opanowała niemal każdą gałąź biznesu. Wybranie odpowiedniego przedsiębiorstwa, które wydrukuje lub nawet zaprojektuje ulotki jest kluczowym etapem takiej formy reklamy.

Przede wszystkim należy skupić się na wyglądzie ulotek, które będziemy rozprowadzać na wybranym terenie. Kształt, format czy kolorystyka warunkują to, czy klient zacznie rozpoznawać reklamowane przedsiębiorstwo a jego nazwa skutecznie zapadnie w pamięć. Niektóre z agencji reklamowych mają w swojej ofercie druk ulotek w nietypowym formacie – wybranie takiego rozwiązania to doskonały sposób aby się wyróżnić i tym samym odnieść marketingowy sukces. Kolejnym kryterium w wyborze odpowiedniej agencji reklamowej jest czas oczekiwania na materiały promujące. Przy większych okazjach jak festiwale, imprezy plenerowe czy inne miejscowe wydarzenia warto skusić się na ekspresowy druk ulotek, który pozwoli rozpocząć kolportaż w odpowiednim czasie.