Pages Menu
 

Categories Menu
Poligrafia dla organizacji non-profit: promowanie misji i celów
Poligrafia dla organizacji non-profit: promowanie misji i celów
W dzisiejszych czasach organizacje non-profit odgrywają kluczową rolę w walce z różnymi problemami
Jak skalibrować drukarkę 3D? Jaki ma to wpływ na jakość druku 3D?
Przed rozpoczęciem swojego pierwszego druku 3D, czeka na Ciebie zadanie kalibracji drukarki 3D. Błąd popełniony na tym etapie przygotowań do druku 3D,
Rola zabezpieczeń poligraficznych w walce z podróbkami
Rola zabezpieczeń poligraficznych w walce z podróbkami
W obecnej erze dostępu do zaawansowanych technologii i narzędzi, produkcja podróbek staje się poważnym problemem
Jak wykorzystać reklamę w e-mail marketingu
Jak wykorzystać reklamę w e-mail marketingu
Reklama w e-mail marketingu jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi, które firma może wykorzystać w celu dotarcia do swojej grupy
Nowe trendy w reklamie internetowej
Nowe trendy w reklamie internetowej
W dzisiejszych czasach, z przyrostem liczby użytkowników internetu i coraz większą konkurencją w sieci, firmy muszą być innowacyjne w swoich strategiach
Skuteczne narzędzia pomiaru efektywności reklamy na Instagramie
Skuteczne narzędzia pomiaru efektywności reklamy na Instagramie
Instagram to popularna platforma społecznościowa, która staje się coraz ważniejsza dla marketerów.
Poligrafia a sztuka uliczna: nowoczesne podejście do graffiti
Poligrafia a sztuka uliczna: nowoczesne podejście do graffiti
Graffiti, kiedyś postrzegane jedynie jako działania wandalizmu, obecnie zdobywa coraz większą

Posted by on kwi 12, 2017 in Poligrafia, Reklama |

Ekspresowy druk ulotek – druk ulotek w nietypowym formacie

Ekspresowy druk ulotek – druk ulotek w nietypowym formacie

Kolportaż ulotek jest jednym z najpopularniejszych sposobów reklamy każdej firmy. Niewielkie ceny, dostępność, internetowy system zamówień oraz łatwy sposób dystrybucji sprawia, że taka forma marketingu opanowała niemal każdą gałąź biznesu. Wybranie odpowiedniego przedsiębiorstwa, które wydrukuje lub nawet zaprojektuje ulotki jest kluczowym etapem takiej formy reklamy.

Przede wszystkim należy skupić się na wyglądzie ulotek, które będziemy rozprowadzać na wybranym terenie. Kształt, format czy kolorystyka warunkują to, czy klient zacznie rozpoznawać reklamowane przedsiębiorstwo a jego nazwa skutecznie zapadnie w pamięć. Niektóre z agencji reklamowych mają w swojej ofercie druk ulotek w nietypowym formacie – wybranie takiego rozwiązania to doskonały sposób aby się wyróżnić i tym samym odnieść marketingowy sukces. Kolejnym kryterium w wyborze odpowiedniej agencji reklamowej jest czas oczekiwania na materiały promujące. Przy większych okazjach jak festiwale, imprezy plenerowe czy inne miejscowe wydarzenia warto skusić się na ekspresowy druk ulotek, który pozwoli rozpocząć kolportaż w odpowiednim czasie.