Pages Menu
 

Categories Menu
Poligrafia a branża modowa: projektowanie materiałów promocyjnych
Poligrafia w branży modowej: jak projektować materiały promocyjne
Poligrafia odgrywa kluczową rolę w branży mody, pozwalając projektantom, markom i sklepom
Reklama interaktywna - tworzenie interaktywnych doświadczeń reklamowych
Reklama interaktywna - tworzenie interaktywnych doświadczeń reklamowych
Reklama interaktywna to nowoczesne narzędzie marketingowe, które pozwala
Marketing internetowy może stać się kołem zamachowym niejednego biznesu. Pozycjonowanie Stron Warszawa
W dzisiejszym świecie nie można sobie pozwolić na żadne zaniedbania w kontekście promocji usług czy towarów zapewnianych
Poligrafia a sektor technologiczny: projektowanie materiałów dla firm i startupów
Poligrafia i sektor technologiczny: projektowanie materiałów dla firm i startupów
Poligrafia, czyli branża zajmująca się produkcją druków
Druk na szkle: estetyczne dekoracje i reklama
Druk na szkle: estetyczne dekoracje i reklama
Szklane dekoracje stają się coraz popularniejsze w dzisiejszych czasach, zarówno w sferze domowej, jak i w przestrzeni publicznej.
Poligrafia w służbie edukacji: tworzenie materiałów dydaktycznych
Poligrafia w służbie edukacji: tworzenie materiałów dydaktycznych
Innowacyjne podejście do edukacji wymaga wysokiej jakości materiałów dydaktycznych, które
Jak skutecznie wykorzystać reklamę w mediach społecznościowych?
Jak skutecznie wykorzystać reklamę w mediach społecznościowych?
Reklama w mediach społecznościowych to obecnie nieodłączny element strategii marketingowych

Posted by on lut 14, 2017 in Poligrafia, Reklama |

Reklamy wielkoformatowe, druk wielkoformatowy Kraków

Reklamy wielkoformatowe, druk wielkoformatowy Kraków

Zyski z prowadzonej działalności zaczynają spadać? Firma powoli chyli się ku upadkowi? Jeszcze nic straconego – ostatnią deską ratunku często okazuje się profesjonalnie przeprowadzona kampania promocyjna. Oczywiście działania marketingowe powinny być prowadzone nieustannie, jednak z całą pewnością nawet ostatnie wolne środki warto zainwestować w reklamę jeżeli nagle spadają obroty firmy. W zależności od rodzaju branży w jakiej prowadzona jest działalność najlepsze efekty przyniosą inne kanały reklamowe. W dużych miastach najbardziej popularne są reklamy wielkoformatowe. Najczęściej montuje się je przy ruchliwych skrzyżowaniach oraz innych miejscach chętnie odwiedzanych przez mieszkańców.

Reklamę wielkoformatową zamawia się na określony czas. Zazwyczaj jest to miesiąc lub dwa tygodnie. Cennik takich działań promocyjnych jest bardzo zróżnicowany i zależy on przede wszystkim od wielkości miasta, ilości zamówionych nośników reklamowych oraz od długości czasu trwania kampanii reklamowej. Ustalając ostateczny cennik zawsze warto się targować, przy dobrych negocjacjach czasem można utargować nawet kilkanaście procent ceny.