Pages Menu
 

Categories Menu
Reklamowe litery przestrzenne Warszawa, litery przestrzenne Kraków
Duża konkurencja w danej branży często zmusza przedsiębiorców do coraz to bardziej innowacyjnych rozwiązań w zakresie promocji działalności swojej firmy.
Drukowanie na szkle: tworzenie unikalnych i oryginalnych form reklamy
Drukowanie na szkle: tworzenie unikalnych i oryginalnych form reklamy
Reklama jest nieodłącznym elementem współczesnego świata biznesu. Przedsiębiorcy
Sztuka kalendarzy poligraficznych: kreatywne wykorzystanie druku
Sztuka kalendarzy poligraficznych: kreatywne wykorzystanie druku
W dzisiejszym artykule chciałbym podzielić się z Wami moją wiedzą na temat sztuki kalendarzy
Poligrafia w sztuce interaktywnej: tworzenie drukowanych elementów dla instalacji multimedialnych
Poligrafia w sztuce interaktywnej: tworzenie drukowanych elementów dla instalacji multimedialnych
W dzisiejszym artykule
Reklama w czasach pandemii - jak dostosować strategię do zmieniających się warunków
Reklama w czasach pandemii - jak dostosować strategię do zmieniających się warunków
W obliczu pandemii COVID-19 wiele branż i firm musiało
Poligrafia a ochrona środowiska: zmniejszenie wpływu na ekosystem
Poligrafia a ochrona środowiska: zmniejszenie wpływu na ekosystem
W dzisiejszych czasach, kiedy ochrona środowiska staje się coraz ważniejsza, niezwykle
Poligrafia dla sektora publicznego: tworzenie materiałów dla instytucji rządowych
Poligrafia dla sektora publicznego: tworzenie materiałów dla instytucji rządowych
Jest podstawowym obowiązkiem instytucji rządowych dbać

Posted by on lut 14, 2017 in Poligrafia, Reklama |

Reklamy wielkoformatowe, druk wielkoformatowy Kraków

Reklamy wielkoformatowe, druk wielkoformatowy Kraków

Zyski z prowadzonej działalności zaczynają spadać? Firma powoli chyli się ku upadkowi? Jeszcze nic straconego – ostatnią deską ratunku często okazuje się profesjonalnie przeprowadzona kampania promocyjna. Oczywiście działania marketingowe powinny być prowadzone nieustannie, jednak z całą pewnością nawet ostatnie wolne środki warto zainwestować w reklamę jeżeli nagle spadają obroty firmy. W zależności od rodzaju branży w jakiej prowadzona jest działalność najlepsze efekty przyniosą inne kanały reklamowe. W dużych miastach najbardziej popularne są reklamy wielkoformatowe. Najczęściej montuje się je przy ruchliwych skrzyżowaniach oraz innych miejscach chętnie odwiedzanych przez mieszkańców.

Reklamę wielkoformatową zamawia się na określony czas. Zazwyczaj jest to miesiąc lub dwa tygodnie. Cennik takich działań promocyjnych jest bardzo zróżnicowany i zależy on przede wszystkim od wielkości miasta, ilości zamówionych nośników reklamowych oraz od długości czasu trwania kampanii reklamowej. Ustalając ostateczny cennik zawsze warto się targować, przy dobrych negocjacjach czasem można utargować nawet kilkanaście procent ceny.