Pages Menu
 

Categories Menu
Poligrafia a dziedzictwo kulturowe: tworzenie materiałów promujących kulturę
Poligrafia a dziedzictwo kulturowe: tworzenie materiałów promujących kulturę
Poligrafia odgrywa kluczową rolę w tworzeniu materiałów promujących
Drukowane projekty na imprezy charytatywne: promowanie idei i zdobywanie funduszy
Drukowane projekty na imprezy charytatywne: promowanie idei i zdobywanie funduszy
W dzisiejszych czasach organizacje charytatywne i nonprofit
Praktyczne wskazówki dotyczące przygotowania plików do druku
Praktyczne wskazówki dotyczące przygotowania plików do druku
Bez względu na to, czy jesteś grafikiem freelance’owym, właścicielem małej firmy lub po prostu
Konkurencja w branży reklamy - jak się wyróżnić?
Konkurencja w branży reklamy - jak się wyróżnić?
W dzisiejszych czasach, kiedy ilość reklam bombardujących nas na co dzień osiąga zatrważające rozmiary, stanie się konkurencyjnym
Reklama w erze sztucznej inteligencji - nowe możliwości i wyzwania
Reklama w erze sztucznej inteligencji - nowe możliwości i wyzwania
W dzisiejszych czasach sztuczna inteligencja (SI) odgrywa coraz ważniejszą rolę w naszym
Poligrafia a sektor IT: techniczne materiały informacyjne i reklamowe
Poligrafia a sektor IT: techniczne materiały informacyjne i reklamowe
W obecnej dobie rozwiniętego sektora IT, techniczne materiały informacyjne i
Jak użyć reklamy wideo na YouTube do promocji marki?
Jak użyć reklamy wideo na YouTube do promocji marki?
W dzisiejszych czasach reklama wideo na YouTube jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi do promocji marki. Popularna

Posted by on lut 21, 2017 in Reklama |

Reklamowe litery przestrzenne Warszawa, litery przestrzenne Kraków

Reklamowe litery przestrzenne Warszawa, litery przestrzenne Kraków

Duża konkurencja w danej branży często zmusza przedsiębiorców do coraz to bardziej innowacyjnych rozwiązań w zakresie promocji działalności swojej firmy. Powoli do lamusa odchodzą tradycyjne metody reklamowe takie jak plakaty czy ulotki. Większość działań marketingowych przenoszona jest do świata wirtualnego. Jednak istnieją wciąż ciekawe możliwości promocji swojej działalności w świecie rzeczywistym.

Przykładek ciekawego rozwiązania jeżeli chodzi o reklamę zewnętrzną są litery przestrzenne. Jednym z najbardziej znanych przykładów takiego sposobu promocji jest słynny napis Hollywood. Jednak nie tylko amerykańskie miasta wykorzystują litery w przestrzeni do promocji. W zeszłym roku z takiego rozwiązania skorzystał również Kraków, promując za pomocą układu przestrzennego liter wielkie wydarzenie religijne jakim były Światowe Dni Młodzieży. Również firmy i przedsiębiorstwa mogą w ten sposób prowadzić działania marketingowe. Litery przestrzenne symbolizujące na przykład nazwę firmy to doskonała metoda na zwiększanie świadomości marki wśród mieszkańców miast. Warto zastanowić się nad takim sposobem promocji swojej działalności.