Pages Menu
 

Categories Menu
Poligrafia a sektor nieruchomości: tworzenie materiałów reklamowych dla deweloperów i agencji
Poligrafia a sektor nieruchomości: tworzenie materiałów reklamowych dla deweloperów i agencji
W dzisiejszym konkurencyjnym
Czy influencer marketing to przyszłość reklamy?
Czy influencer marketing to przyszłość reklamy?
W dzisiejszych czasach reklama odgrywa niezwykle istotną rolę w świecie biznesu. Marki poszukują nowoczebnych i skutecznych
Trendy w reklamie mobilnej na rok 2022
Trendy w reklamie mobilnej na rok 2022
W dzisiejszych czasach mobilność stała się nieodłącznym elementem naszego życia. Korzystamy z telefonów komórkowych na co dzień, korzystając
Drukowane elementy dla branży kosmetycznej: etykiety, ulotki i opakowania
Drukowane elementy dla branży kosmetycznej: etykiety, ulotki i opakowania
Drukowane materiały są niezwykle ważnym elementem w branży kosmetycznej.
Proces druku fleksograficznego: efektywność i precyzja
Proces druku fleksograficznego: efektywność i precyzja
Druk fleksograficzny jest jednym z najpopularniejszych procesów druku stosowanych w przemyśle opakowaniowym.
Poligrafia na potrzeby społeczności lokalnych: materiały informacyjne dla mieszkańców
Poligrafia dla lokalnych społeczności: zaawansowane narzędzia informacyjne dla mieszkańców
W dzisiejszych czasach, kiedy dostęp do
Jak wykorzystać reklamę w grach komputerowych do promocji filmów?
Jak wykorzystać reklamę w grach komputerowych do promocji filmów?
W dzisiejszych czasach reklama staje się coraz bardziej kreatywna i innowacyjna. Firmy

Posted by on lut 21, 2017 in Reklama |

Reklamowe litery przestrzenne Warszawa, litery przestrzenne Kraków

Reklamowe litery przestrzenne Warszawa, litery przestrzenne Kraków

Duża konkurencja w danej branży często zmusza przedsiębiorców do coraz to bardziej innowacyjnych rozwiązań w zakresie promocji działalności swojej firmy. Powoli do lamusa odchodzą tradycyjne metody reklamowe takie jak plakaty czy ulotki. Większość działań marketingowych przenoszona jest do świata wirtualnego. Jednak istnieją wciąż ciekawe możliwości promocji swojej działalności w świecie rzeczywistym.

Przykładek ciekawego rozwiązania jeżeli chodzi o reklamę zewnętrzną są litery przestrzenne. Jednym z najbardziej znanych przykładów takiego sposobu promocji jest słynny napis Hollywood. Jednak nie tylko amerykańskie miasta wykorzystują litery w przestrzeni do promocji. W zeszłym roku z takiego rozwiązania skorzystał również Kraków, promując za pomocą układu przestrzennego liter wielkie wydarzenie religijne jakim były Światowe Dni Młodzieży. Również firmy i przedsiębiorstwa mogą w ten sposób prowadzić działania marketingowe. Litery przestrzenne symbolizujące na przykład nazwę firmy to doskonała metoda na zwiększanie świadomości marki wśród mieszkańców miast. Warto zastanowić się nad takim sposobem promocji swojej działalności.