Pages Menu
 

Categories Menu
Gabloty ogłoszeniowe w bogatej ofercie
We współczesnych czasach gabloty ogłoszeniowe stanowią nieodłączny element wyposażenia biur, szkół uczelni oraz wielu innych instytucji. Dziś trudno wyobrazić sobie lepszy sposób
Czy warto inwestować w reklamę na LinkedInie?
Czy warto inwestować w reklamę na LinkedInie?
LinkedIn, będący jednym z największych serwisów społecznościowych dla profesjonalistów, zyskuje coraz większą popularność wśród
Reklama na VOD - jak dotrzeć do oglądających treści online
Reklama na VOD - jak dotrzeć do oglądających treści online
W dzisiejszych czasach reklama internetowa odgrywa kluczową rolę w dotarciu do szerokiego grona odbiorców.
Dlaczego warto inwestować w reklamę outdoorową?
Dlaczego warto inwestować w reklamę outdoorową?
Reklama outdoorowa to jeden z najstarszych i najbardziej skutecznych sposobów promocji. Choć w erze cyfrowej wiele firm skupia
Drukowane materiały informacyjne: jak przyciągnąć uwagę odbiorcy
Drukowane materiały informacyjne: jak przyciągnąć uwagę odbiorcy
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak przyciągnąć uwagę odbiorcy za pomocą drukowanych materiałów
Drukowane mapy miast: praktyczne i estetyczne przewodniki dla podróżujących
Drukowane mapy miast: praktyczne i estetyczne przewodniki dla podróżujących
Drukowane mapy miast od wieków służą jako niezawodne przewodniki
Skuteczne strategie remarketingu dla Sklepów internetowych
Skuteczne strategie remarketingu dla Sklepów internetowych
Osiągnięcie sukcesu w sklepie internetowym nie zawsze jest łatwym zadaniem. Konkurencja jest ogromna,

Posted by on lut 21, 2017 in Reklama |

Reklamowe litery przestrzenne Warszawa, litery przestrzenne Kraków

Reklamowe litery przestrzenne Warszawa, litery przestrzenne Kraków

Duża konkurencja w danej branży często zmusza przedsiębiorców do coraz to bardziej innowacyjnych rozwiązań w zakresie promocji działalności swojej firmy. Powoli do lamusa odchodzą tradycyjne metody reklamowe takie jak plakaty czy ulotki. Większość działań marketingowych przenoszona jest do świata wirtualnego. Jednak istnieją wciąż ciekawe możliwości promocji swojej działalności w świecie rzeczywistym.

Przykładek ciekawego rozwiązania jeżeli chodzi o reklamę zewnętrzną są litery przestrzenne. Jednym z najbardziej znanych przykładów takiego sposobu promocji jest słynny napis Hollywood. Jednak nie tylko amerykańskie miasta wykorzystują litery w przestrzeni do promocji. W zeszłym roku z takiego rozwiązania skorzystał również Kraków, promując za pomocą układu przestrzennego liter wielkie wydarzenie religijne jakim były Światowe Dni Młodzieży. Również firmy i przedsiębiorstwa mogą w ten sposób prowadzić działania marketingowe. Litery przestrzenne symbolizujące na przykład nazwę firmy to doskonała metoda na zwiększanie świadomości marki wśród mieszkańców miast. Warto zastanowić się nad takim sposobem promocji swojej działalności.