Pages Menu
 

Categories Menu
Fototapety Kraków - druk tapet Kraków
Nowoczesna stylistyka wnętrz narzuca coraz to bardziej wyszukane trendy w wystroju mieszkań. Jeszcze w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku ściany w polskich mieszkania pokryte
Jak prowadzić skuteczną kampanię reklamową na TikToku?
Jak osiągnąć sukces w prowadzeniu kampanii reklamowej na TikToku?
TikTok stał się jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie, zyskując miliony
Druk na przedmiotach codziennego użytku: kreatywne pomysły na prezent
Druk na przedmiotach codziennego użytku: kreatywne pomysły na prezent
W dzisiejszym świecie, gdzie posiadanie unikalnych przedmiotów staje się coraz
Drukowane katalogi produktowe: inspirujące odkrywanie oferty
Drukowane katalogi produktowe: inspirujące odkrywanie oferty
Z pewnością każdy z nas wielokrotnie spotkał się z drukowanymi katalogami produktowymi. Bez względu
Jak budować trwałe relacje z klientami za pomocą reklamy
Jak budować trwałe relacje z klientami za pomocą reklamy
Reklama to nie tylko brutalne przekazywanie informacji o produkcie czy usłudze. W przypadku budowania trwałych
Jak za pomocą reklamy online budować świadomość marki
Jak za pomocą reklamy online budować świadomość marki
Budowanie świadomości marki jest kluczowym elementem strategii marketingowej. Dzięki temu klienci nie tylko rozpoznają
Reklama mobilna jako narzędzie dotarcia do klientów w branży usługowej
Reklama mobilna jako skuteczny sposób dotarcia do klientów w branży usługowej
W dzisiejszych czasach, w dobie rozwoju technologii i powszechnej dostępności

Posted by on sty 26, 2022 in Reklama |

Na czym polega pozycjonowanie stron?

Na czym polega pozycjonowanie stron?

W dzisiejszych czasach pozycjonowanie stron internetowych odgrywa ogromną rolę. Są to wszystkie działania, prowadzące do zwiększenia widoczności strony w wyszukiwarkach, takich jak Google czy Yahoo. Być może dla niektórych pozycjonowanie i optymalizacja to jedno i to samo, jednak tak nie jest. Ale o szczegółach w dalszej części artykułu.

Pozycjonowanie lub optymalizacja

Jak sama nazwa wskazuje, celem pozycjonowania jest osiągnięcie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Natomiast optymalizacja to ulepszenie strony tak, aby jak najwięcej osób ją odwiedzało. Cechą wspólną dla optymalizacji i pozycjonowania jest zwiększenie ruchu na stronie. Jednak SEO to nie wszystko! Warto zwrócić uwagę także na AdWords.

Lejek sprzedażowy

Ktoś, kto decyduje się na prowadzenie biznesu bardzo często musi mieć rozwiązanie na problemy innych ludzi. W dzisiejszych czasach klienci są bardzo świadomi swoich „problemów” i próbują znaleźć najlepsze rozwiązanie. Najczęściej w sieci. Może to być cieknący kran albo zepsuta zmywarka – wszystko jedno, ale szukając sposobu na poradzenie sobie z potencjalną usterką, klient powinien trafić na konkretną stronę. W tym momencie użytkownik sprawdza, czy oferowana usługa zaspokoi jego potrzebę, czyli czy rozwiąże jego problem. Zadaniem przedsiębiorcy jest pokazać to, co ma najlepsze. Klient stara się również dowiedzieć więcej o samej marce – szuka opinii i recenzji innych użytkowników.

W tym momencie pojawiają się rozważania zakupu, pojawia się pragnienie. Potencjalny konsument już doskonale wie, na czym polega problem, a także znalazł możliwe rozwiązanie. W tym miejscu warto dostarczyć użytkownikowi dodatkowych materiałów marketingowych.

Typowe problemy pozycjonowania stron

Stronę optymalizuje się na niej samej, ale także poza nią. Jednym z głównych elementów skutecznej optymalizacji on-page jest właściwa nawigacja. Niestety nie każda strona może się tym pochwalić, a użytkownik nie mogąc znaleźć tego, czego szuka szybką ją opuszcza. Na szczęście problem z nawigacją jest stosunkowo łatwy do rozwiązania.

Innym częstym powodem opuszczania strony jest problem z procesem dokonania płatności. Dokończenie transakcji w serwisie musi być jak najszybsze i najłatwiejsze, w przeciwnym razie istnieje duże ryzyko, że użytkownik opuści serwis przed zakończeniem procesu płatności.

Układ strony

Aspekt wizualny odgrywa bardzo ważną rolę w procesie pozycjonowania czy optymalizacji. Elementy graficzne umieszczone na stronie internetowej określają, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze strony internetowej i wchodzą w interakcję z zamieszczonymi na niej treściami.