Pages Menu
 

Categories Menu
Jak użyć reklamy wideo na YouTube do promocji marki?
Jak użyć reklamy wideo na YouTube do promocji marki?
W dzisiejszych czasach reklama wideo na YouTube jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi do promocji marki. Popularna
Drukowane tablice instruktażowe i bezpieczeństwa: od przemysłu do oświaty
Drukowane tablice instruktażowe i bezpieczeństwa: od przemysłu do oświaty
W dzisiejszym społeczeństwie, gdzie bezpieczeństwo i przestrzeganie przepisów
Dlaczego warto inwestować w reklamę outdoorową?
Dlaczego warto inwestować w reklamę outdoorową?
Reklama outdoorowa to jeden z najstarszych i najbardziej skutecznych sposobów promocji. Choć w erze cyfrowej wiele firm skupia
Reklama w kontekście społeczno-politycznym
Reklama w kontekście społeczno-politycznym
W dzisiejszych czasach reklama nie ogranicza się już tylko do promocji produktów czy usług. Odeszła od konwencjonalnych form przekazu,
Marketing influencerów jako forma reklamy
Marketing influencerów jako forma reklamy
W dzisiejszych czasach reklama jest nieodłącznym elementem naszego życia. Spotykamy ją wszędzie - w telewizji, na ulicach, w internecie.
Jak skutecznie wykorzystać reklamę w mediach społecznościowych?
Jak skutecznie wykorzystać reklamę w mediach społecznościowych?
Reklama w mediach społecznościowych to obecnie nieodłączny element strategii marketingowych
Strategia komunikacji marki - klucz do sukcesu
Strategia komunikacji marki to fundament każdej skutecznej strategii marketingowej. Opracowana strategia komunikacji pozwala na zwiększenie świadomości marki, budowanie pozytywnego

Posted by on maj 20, 2017 in Reklama |

Marketing zintegrowany – co to jest?

Marketing zintegrowany – co to jest?

W dzisiejszych czasach coraz częściej młodzi ludzie postanawiają otworzyć swoją własną działalność gospodarczą. Dzięki temu czują się niezależni i odpowiedzialni za swój własny sukces. Jednak często na ich drodze pojawiają się liczne problemy zarówno ze strony urzędów, jak i samej organizacji. Najważniejszy jest pomysł na interes, który zainteresuje klientów oraz będzie się wyróżniał wśród już istniejących firm. Niestety sam dobry pomysł nie wystarcza.

 

Trzeba również zadbać o reklamę naszej oferty, tak aby dotarła ona do jak największej liczby odbiorców. Oczywiście możemy korzystać z takich sposobów jak plakaty, ogłoszenia w gazetach lub lokalnej telewizji, jednak obecnie najlepszym sposobem jest internet. To właśnie drogą internetową najłatwiej dotrzeć do naszych potencjalnych klientów. Nie będzie to łatwe dla amatorów, którzy z reklamą mają niewiele wspólnego. Lepiej zadanie to powierzyć profesjonalistom. Usługi takie może zaoferować nam agencja marketingu zintegrowanego. Jest to inwestycja, która pomoże nam rozwinąć nasz interes, a co najważniejsze utrzymać się na rynku, dzięki większej ilości klientów.