Pages Menu
 

Categories Menu
Reklama w kontekście zrównoważonego rozwoju
Reklama w kontekście zrównoważonego rozwoju
Współczesny rynek reklamowy stanowi wyjątkowe pole do popisu dla doświadczonych copywriterów. Rosnący popyt na produkty i usługi
Skuteczne strategie remarketingu dla Sklepów internetowych
Skuteczne strategie remarketingu dla Sklepów internetowych
Osiągnięcie sukcesu w sklepie internetowym nie zawsze jest łatwym zadaniem. Konkurencja jest ogromna,
Jak skutecznie współpracować z agencją reklamową
Jak skutecznie współpracować z agencją reklamową
Współpraca z agencją reklamową może być kluczowym elementem sukcesu Twojej firmy. Konsekwentne i dobrze zarządzane kampanie
Fotorolety - rolety Białystok
Prawdziwym hitem designerskim ostatnich lat stały się fotorolety. Drukowanie wzorów czy krajobrazów na materiałach stosowanych do ozdoby okien to nie tylko sposób na przepiękne wnętrze ale
Reklama lokalna w erze cyfrowej: strategie i wyzwania
Reklama lokalna w erze cyfrowej: strategie i wyzwania
W dzisiejszych czasach, wraz z rozwojem technologii i internetu, reklama lokalna zyskuje coraz większe znaczenie
Jak wykorzystać reklamę na Snapchacie do promocji aplikacji mobilnych?
Jak wykorzystać reklamę na Snapchacie do promocji aplikacji mobilnych?
Snapchat jest jedną z najpopularniejszych platform społecznościowych, zwłaszcza
Reklama lokalna na Facebooku: przewodnik dla małych przedsiębiorstw
Reklama lokalna na Facebooku: przewodnik dla małych przedsiębiorstw
W dzisiejszych czasach prowadzenie małego przedsiębiorstwa może być wyzwaniem. Konkurencja

Posted by on maj 20, 2017 in Reklama |

Marketing zintegrowany – co to jest?

Marketing zintegrowany – co to jest?

W dzisiejszych czasach coraz częściej młodzi ludzie postanawiają otworzyć swoją własną działalność gospodarczą. Dzięki temu czują się niezależni i odpowiedzialni za swój własny sukces. Jednak często na ich drodze pojawiają się liczne problemy zarówno ze strony urzędów, jak i samej organizacji. Najważniejszy jest pomysł na interes, który zainteresuje klientów oraz będzie się wyróżniał wśród już istniejących firm. Niestety sam dobry pomysł nie wystarcza.

 

Trzeba również zadbać o reklamę naszej oferty, tak aby dotarła ona do jak największej liczby odbiorców. Oczywiście możemy korzystać z takich sposobów jak plakaty, ogłoszenia w gazetach lub lokalnej telewizji, jednak obecnie najlepszym sposobem jest internet. To właśnie drogą internetową najłatwiej dotrzeć do naszych potencjalnych klientów. Nie będzie to łatwe dla amatorów, którzy z reklamą mają niewiele wspólnego. Lepiej zadanie to powierzyć profesjonalistom. Usługi takie może zaoferować nam agencja marketingu zintegrowanego. Jest to inwestycja, która pomoże nam rozwinąć nasz interes, a co najważniejsze utrzymać się na rynku, dzięki większej ilości klientów.