Pages Menu
 

Categories Menu
Jak korzystać z reklamy displayowej, aby zwiększyć ruch na stronie?
Jak korzystać z reklamy displayowej, aby zwiększyć ruch na stronie?
Reklama displayowa to efektywna metoda promocji, która może w znaczący sposób przyczynić
Jak wykorzystać storytelling w reklamie?
Jak wykorzystać storytelling w reklamie?
Content marketing to obecnie jedno z najważniejszych narzędzi reklamowych. Firmy szukają różnych sposobów, aby zainteresować i przyciągnąć
Jak skutecznie zatrzymać uwagę odbiorcy w reklamie online
Jak zaciekawić internautów i zatrzymać ich uwagę w świecie reklamy online? To pytanie nurtuje wielu przedsiębiorców i marketerów, którzy chcą skutecznie dotrzeć
Identyfikacja komputera
Dziś żyjemy w społeczeństwie informacyjnym. W świecie opartym przede wszystkim na komputerach, informacji elektronicznej czy też innych podobnych działaniach. Takich, których jest bardzo wiele
Reklama radiowa jako sposób na dotarcie do lokalnej społeczności
Reklama radiowa jako sposób na dotarcie do lokalnej społeczności
W dzisiejszych czasach, w dobie ogromnej konkurencji na rynku, przedsiębiorcy muszą szukać
Komunikacja marki za pomocą reklamy w dobie cyfrowej transformacji
Komunikacja marki za pomocą reklamy w dobie cyfrowej transformacji
W dzisiejszych czasach, wraz z rozwojem nowych technologii i powszechnym dostępem do
Jak zwiększyć widoczność reklam online na tle konkurencji
Jak zwiększyć widoczność reklam online na tle konkurencji
W dzisiejszych czasach reklama online stała się nieodzownym elementem marketingu dla większości firm.

Posted by on kwi 12, 2017 in Poligrafia, Reklama |

Ekspresowy druk ulotek – druk ulotek w nietypowym formacie

Ekspresowy druk ulotek – druk ulotek w nietypowym formacie

Kolportaż ulotek jest jednym z najpopularniejszych sposobów reklamy każdej firmy. Niewielkie ceny, dostępność, internetowy system zamówień oraz łatwy sposób dystrybucji sprawia, że taka forma marketingu opanowała niemal każdą gałąź biznesu. Wybranie odpowiedniego przedsiębiorstwa, które wydrukuje lub nawet zaprojektuje ulotki jest kluczowym etapem takiej formy reklamy.

Przede wszystkim należy skupić się na wyglądzie ulotek, które będziemy rozprowadzać na wybranym terenie. Kształt, format czy kolorystyka warunkują to, czy klient zacznie rozpoznawać reklamowane przedsiębiorstwo a jego nazwa skutecznie zapadnie w pamięć. Niektóre z agencji reklamowych mają w swojej ofercie druk ulotek w nietypowym formacie – wybranie takiego rozwiązania to doskonały sposób aby się wyróżnić i tym samym odnieść marketingowy sukces. Kolejnym kryterium w wyborze odpowiedniej agencji reklamowej jest czas oczekiwania na materiały promujące. Przy większych okazjach jak festiwale, imprezy plenerowe czy inne miejscowe wydarzenia warto skusić się na ekspresowy druk ulotek, który pozwoli rozpocząć kolportaż w odpowiednim czasie.