Pages Menu
 

Categories Menu
Czym jest remarketing i dlaczego jest ważny w reklamie online
Czym jest remarketing i dlaczego jest ważny w reklamie online
Remarketing jest jedną z najskuteczniejszych strategii reklamowych w reklamie online. Dotyczy
Agencja marketingowa w Warszawie - w czym może pomóc?
Agencja marketingowa w Warszawie zajmuje się budowaniem wizerunku konkretnej firmy. Tym samym dane przedsiębiorstwo zyskuje na zaufaniu społecznym i zdobywa sporą
Reklama w świetle przepisów prawa konsumenckiego - jak działać zgodnie z regulacjami
Reklama a prawo konsumenckie - jak działać zgodnie z regulacjami
W dzisiejszych czasach reklama jest nieodłącznym elementem naszego
Drukowane tablice instruktażowe i bezpieczeństwa: od przemysłu do oświaty
Drukowane tablice instruktażowe i bezpieczeństwa: od przemysłu do oświaty
W dzisiejszym społeczeństwie, gdzie bezpieczeństwo i przestrzeganie przepisów
Poligrafia a sektor transportowy: materiały informacyjne dla linii lotniczych i komunikacji miejskiej
Poligrafia a sektor transportowy: materiały informacyjne dla linii lotniczych i komunikacji miejskiej
Pisząc o poligrafii
Księgowość i zarządzanie dla branży poligraficznej: wyzwania i rozwiązania
Księgowość i zarządzanie dla branży poligraficznej: wyzwania i rozwiązania
Księgowość i zarządzanie są niezwykle istotne dla każdej branży, a
Poligrafia a sektor usług zdrowotnych: materiały informacyjne i opakowania
Poligrafia a sektor usług zdrowotnych: materiały informacyjne i opakowania
W dzisiejszym artykule przyjrzymy się bliskiej relacji między poligrafią

Posted by on sie 22, 2019 in Poligrafia, Reklama |

Ścianka reklamowa – jak wybrać?

Ścianka reklamowa – jak wybrać?

Ścianka reklamowa może przydać nam się w wielu sytuacjach. Przede wszystkim, używa się ich na różnego rodzaju warsztatach czy konferencjach, ale możemy też postawić ją w budynku, w którym działamy. Wtedy posłuży nam ona jako informator dla potencjalnych klientów i spełni rolę szyldu. Jednak na rynku dostępne jest wiele różnych ścianek reklamowych. Jak wybrać tą najlepszą?

Odpowiedni rozmiar ścianki pop-up

Podstawową rzeczą, którą musimy rozważyć jest rozmiar naszej ścianki reklamowej. Będzie to miało ogromny wpływ na to, czy uda nam się dzięki niej przekazać informacje, które przygotowaliśmy. Przede wszystkim, powinien on być dostosowany do przestrzeni, w której znajdzie się nasza ścianka. Dlatego tak ważne jest to, żeby przed zakupem zastanowić się ile miejsca mamy do dyspozycji. Jeśli konstrukcja będzie za duża, może się nie zmieścić, a jeśli już uda nam się jakoś ją wcisnąć, będzie to wyglądać nieestetyczne. Z kolei jeśli wybierzemy za małą i będziemy chcieli ją zaprezentować na ogromnej hali (na której często odbywają się różnego rodzaju targi), nikt nas nie zauważy. W dodatku będziemy wyglądać zwyczajnie śmiesznie.
Jak wyraża się wymiar ścianek reklamowych? Zazwyczaj przedstawia się to jako na przykład 3×3, 4×3 i tak dalej. Pierwsza wartość oznacza szerokość, a druga jest wartością niezmienną. Wskazuje to na to, że ścianka składa się z trzech modułów. W rzeczywistości oznacza to, że jej wysokość będzie wynosiła 233 centymetry.

Torba miękka czy twarda?

Naszą ściankę reklamową będziemy musieli jeszcze w czymś przechowywać. Na rynku dostępne są kufry miękkie i twarde. Niezależnie od tego, jaki model wybierzemy, zawsze będziemy mieli kółka, które ułatwią nam transport ścianki reklamowej. Dodatkowo, kufer dba też o bezpieczeństwo urządzenia. I tutaj zaczynają pojawiać się różnice między tymi dwoma modelami. Twarda torba będzie z pewnością dużo bardziej wytrzymała, a nasza ścianka reklamowa będzie w niej znacznie bezpieczniejsza. Dlatego zazwyczaj bardziej opłaca się wybrać właśnie twardy kufer do przechowywania ścianki. Wybór odpowiedniej torby będzie miał też wpływ na to, czy łatwo będzie nam używać tego urządzenia. Często jest tak, że kiedy przyjeżdżamy na targi, mamy naprawdę niewiele czasu na to, żeby rozłożyć nasze stanowisko. Dlatego warto zadbać o to, żeby nasz kufer na ściankę reklamową nam tego nie utrudniał. Jeśli podejmiemy tutaj właściwą decyzję, będziemy w stanie błyskawicznie rozłożyć całe stoisko na danych targach.