Pages Menu
 

Categories Menu
Rodzaje drukarek fiskalnych
Drukarki fiskalne to niezawodne urządzenia przeznaczone do pracy w komputerowych systemach sprzedaży. W odróżnieniu od powszechnie stosowanych kas fiskalnych drukarki nie mogą pracować jako
Jak prowadzić skuteczną kampanię reklamową na Google Ads?
Jak prowadzić skuteczną kampanię reklamową na Google Ads?
Google Ads to potężne narzędzie reklamowe, które pozwala firmom dotrzeć do swojej docelowej grupy klientów
Drukowane zaproszenia ślubne: jak stworzyć unikalne i personalizowane wzory
Drukowane zaproszenia ślubne: jak stworzyć unikalne i personalizowane wzory
Najważniejszym elementem przygotowań do ślubu są zaproszenia. To
Jak wykorzystać reklamę do generowania potencjalnych klientów
Jak wykorzystać reklamę do generowania potencjalnych klientów
Reklama jest nieodłącznym elementem dzisiejszych rynków. W świecie rozwoju technologii i coraz
Poligrafia i fotografia: jak uzyskać wysoką jakość obrazów drukowanych
Poligrafia i fotografia: jak uzyskać wysoką jakość obrazów drukowanych
W dzisiejszym artykule zajmiemy się tematem poligrafii i fotografii, a konkretniej
Jak zwiększyć skuteczność reklamy w systemie płatnego wyszukiwania?
Jak zwiększyć skuteczność reklamy w systemie płatnego wyszukiwania?
Pierwszym krokiem, który warto podjąć, aby zwiększyć skuteczność reklamy w systemie
Pozycjonuj swoją stronę, a nie odpędzisz się od klientów! Pozycjonowanie Stron WWW Warszawa, Grodzisk Mazowiecki
Niemal każdy biznes dostaje skrzydeł, gdy zostaje rozwijany z wykorzystaniem internetu. Trudno się w sumie

Posted by on sty 12, 2023 in Reklama |

Trendy w reklamie w 2023, wśród nich reklama interaktywna.

Trendy w reklamie w 2023, wśród nich reklama interaktywna.

ewoluują, a wszystko to celem sprostania w jak najpełniejszym stopniu oczekiwaniom oraz potrzebom konsumentów.

Co niezwykle interesujące, specjaliści zauważają stopniowe odchodzenie od standardowych form promocji oferowanych przez firmy towarów i usług, a więc przede wszystkim – od billboardów oraz wszelkiej maści reklam wielkoformatowych. Stają się one reliktem przeszłości, nie tylko z uwagi na wysokie koszty jakie należy ponieść za ich stworzenie oraz montaż, ale także – z uwagi na dość duży opór społeczny.

Tego typu materiały postrzegane są jako swoiste „zaśmiecacze” przestrzeni publicznej, które odzierają ją z jej naturalnego, wyjątkowego charakteru. Jak więc obecnie przedsiębiorcy starają się dotrzeć do potencjalnych konsumentów?

Odpowiedzią na to pytanie jest przede wszystkim zewnętrzny totem reklamowy. Jest to niewielkie urządzenie wyposażone w wysokiej jakości ekran, które nie zajmuje wiele miejsca, wpasowuje się w przestrzeń, w której zostanie zaimplementowane, a także odporne jest na wszelkiej maści uszkodzenia mechaniczne oraz niekorzystne warunki atmosferyczne, o które jak wiadomo w naszym klimacie nie trudno.

Totemy takie mogą więc stawać na skwerkach, w parkach, czy też w pobliżu przystanków komunikacji miejskiej, jednocześnie nie zawłaszczając sobie zbyt dużej przestrzeni i umożliwiając osobom zainteresowanym zaznajomienie się z prezentowanymi treściami reklamowymi.

Na wyświetlaczach totemów niejednokrotnie prezentowane są najnowsze oferty firm, szczegóły organizowanych wyprzedaży i promocji, jak też specjalne kody rabatowe, z których klient może skorzystać, aby zapłacić mniej za zakupy. Urządzenia te powstają na bazie ekranów dotykowych o wysokiej czułości, dzięki czemu reklama nie musi mieć charakteru pojedynczego elementu graficznego lub tekstowego.

Możliwe jest wgranie do pamięci urządzenia całych prezentacji lub też aplikacji, pomiędzy których poszczególnymi sekcjami użytkownik będzie mógł do woli nawigować przy wykorzystaniu w tym celu wirtualnych przycisków. Jak wiadomo, interaktywna reklama jest znacznie skuteczniejsza od jej tradycyjnego odpowiednika, bowiem klient, który angażuje się w odbiór treści w znacznie pełniejszym stopniu ją przyswaja i zapamiętuje, co z kolei może przełożyć się bezpośrednio na wzrost zainteresowania ofertą danej marki.

Osiągnięcie tego właśnie celu jest jednym z głównych założeń przyświecających nowoczesnym działaniom marketingowym i reklamowym. Z naszych obserwacji wynika, że zewnętrzny totem reklamowy w swoich różnorakich formach coraz częściej gości w centrach dużych miast i jest przyjmowany przez mieszkańców z akceptacją i zaciekawieniem.

Fakt ten z pewnością sprawi, że tego typu rozwiązania technologiczne obserwować będziemy w swojej przestrzeni coraz częściej, natomiast ich projekt oraz niewielkie rozmiary z pewnością sprawią, iż nie będą one nadmiernie nachalne lub problematyczne, co jest ich dodatkową – poza uniwersalnością i wysoką funkcjonalnością – zaletą.