Pages Menu
 

Categories Menu
Promocja w sieci to nie koszt, a inwestycja! Wypozycjonowanie strony www, projektowanie stron Chrzanów
Wszyscy się dziwią, że niewielka miejscowość Chrzanów jest tak mocno rozpoznawalna. Nie wzięło się to w żadnym wypadku
Jak skutecznie używać retargetingu w reklamie online
Jak skutecznie używać retargetingu w reklamie online
Retargeting jest niezwykle potężnym narzędziem w reklamie online, które umożliwia dotarcie do właściwych odbiorców
Reklama telewizyjna vs reklama internetowa - który kanał jest bardziej efektywny?
Reklama telewizyjna vs reklama internetowa - który kanał jest bardziej efektywny?
Reklama to nieodłączny element dzisiejszego świata konsumenckiego.
Drukowane mapy turystyczne: niezawodne przewodniki dla podróżnych
Drukowane mapy turystyczne: niezawodne przewodniki dla podróżnych
W dzisiejszych czasach, gdzie technologia jest niemal wszechobecna, wiele osób zastanawia
Rola reklamy w budowaniu społecznych norm konsumenckich
Niezwykła rola reklamy w kształtowaniu społecznych norm konsumenckich
W dzisiejszym społeczeństwie reklama pełni niezwykłą rolę, wpływając na różne sfery naszego
Reklama w e-sportach - perspektywy i trendy
Reklama w e-sportach - perspektywy i trendy
E-sporty mają niezwykle dynamicznie rozwijający się rynek, który przyciąga coraz większą uwagę zarówno graczy, jak i sponsorów. Ze
Skuteczne strategie remarketingu dla Sklepów internetowych
Skuteczne strategie remarketingu dla Sklepów internetowych
Osiągnięcie sukcesu w sklepie internetowym nie zawsze jest łatwym zadaniem. Konkurencja jest ogromna,

Posted by on kwi 29, 2020 in Reklama |

Kampania internetowa- analiza

Kampania internetowa- analiza

Obecnie marketing internetowy zdecydowanie można określić jako rozwinięty. Dzieje się w tym temacie naprawdę dużo. Większość firm posiada swoje strony internetowe, czy też fanpage, za pośrednictwem, których stara się utrzymywać stały kontakt z klientami oraz pozyskać jak najwięcej nowych. W tym celu starają się sięgać po jak najbardziej oryginalne formy przekazu, utrzymywać regularność oraz starać się przedstawiać swoją ofertę w jak najbardziej korzystny sposób.

Piękno wokół nas

Z pewnością istotne tu jest dbałość o estetykę strony, czy też fanpage’a jako całości oraz piękną prezencję pojedynczych zdjęć załączanych do przekazywanych treści. Nad stroną wizualną pracować muszą wbrew pozorom nie tylko firmy, w przypadku których wygląd wytwarzanych produktów jest ich cechą kluczową, ale po prostu wszyscy. Dzieje się tak, ponieważ dbałość o estetykę sprawia, że firma jawi się konsumentom jak bardziej profesjonalne przedsiębiorstwo.. Ponadto istotne są też opisy. Powinny być zabawne i krótkie oraz nawiązywać do specyfiki firmy. Dobrze widziane są też aluzje do lokalnych wydarzeń, miejsc oraz czegokolwiek o bardzo umiejscowionym w konkretnym miejscu w przestrzeni tle.

Inne wyjście

Oprócz przedstawionego sposobu promocji istnieją jeszcze kampanie reklamowe – sprawdź www.nowoczesnysoft.pl.

Definiowane przez Wikipedię jako:
,, zespół działań marketingowych, odbywających się w mediach masowych, mających na celu osiągnięcie zakładanego celu marketingowego reklamodawcy. Działania te skierowane są do wybranej grupy docelowej. Cele kampanii reklamowej mogą być określone różnie”

Jak sprawić, żeby dało się o nich powiedzieć skuteczne kampanie reklamowe?
To pytanie z pewnością nie należy do najłatwiejszych. Jednak z pewnością można powiedzieć, że istotne są podobne cechy do tych wymienionych wyżej w przypadku stron internetowych: estetyka, ciekawe, najlepiej zabawne hasła dbałość o jasność przekazywanej informacji oraz odpowiednie sposoby promocyjne (naszej kampanii powinno trochę być w internecie, należy zadbać o dużą ilość poleceń i udostępnień, ludzie muszą się przeceiż w jakiś sposób dowiedzieć o naszej aktywności) to z pewnością klucz od sukcesu.

POWODZENIA!