Pages Menu
 

Categories Menu
Druki wielkoformatowe: wykorzystanie potencjału reklamy zewnętrznej
Druki wielkoformatowe: wykorzystanie potencjału reklamy zewnętrznej
Reklama zewnętrzna to nieodzowny element skutecznej strategii marketingowej. Wykorzystanie
Skuteczne narzędzia pomiaru efektywności reklamy
Skuteczne narzędzia pomiaru efektywności reklamy
Treść artykułu:
W dzisiejszych czasach, kiedy konkurencja na rynku jest ogromna, ważne jest, aby reklama była skuteczna
Odlewnictwo w poligrafii: zalety i nowe możliwości
Odlewnictwo w poligrafii: zalety i nowe możliwości
W dzisiejszych czasach branża poligraficzna rozwija się dynamicznie, a nowe technologie i innowacje stwarzają nowe
Drukowane media społecznościowe: nowe możliwości komunikacji
Drukowane media społecznościowe: nowe możliwości komunikacji
W dzisiejszych czasach, gdy media społecznościowe odgrywają ogromną rolę w naszym codziennym życiu,
Koperty z nadrukiem - druk ulotek A7 cennik
Drukowane formy reklamy są jednymi z najbardziej rozpowszechnionych sposobów marketingowych. Przedsiębiorstwa, które zajmują się drukiem materiałów promocyjnych świadczą często
Trendy w reklamie mobilnej na rok 2022
Trendy w reklamie mobilnej na rok 2022
W dzisiejszych czasach mobilność stała się nieodłącznym elementem naszego życia. Korzystamy z telefonów komórkowych na co dzień, korzystając
Poligrafia artystyczna: od druku do dzieła sztuki
Poligrafia artystyczna: od druku do dzieła sztuki
Poligrafia artystyczna to dział sztuki, który w ostatnich latach zyskał dużą popularność zarówno wśród artystów, jak

Posted by on lut 14, 2017 in Poligrafia, Reklama |

Reklamy wielkoformatowe, druk wielkoformatowy Kraków

Reklamy wielkoformatowe, druk wielkoformatowy Kraków

Zyski z prowadzonej działalności zaczynają spadać? Firma powoli chyli się ku upadkowi? Jeszcze nic straconego – ostatnią deską ratunku często okazuje się profesjonalnie przeprowadzona kampania promocyjna. Oczywiście działania marketingowe powinny być prowadzone nieustannie, jednak z całą pewnością nawet ostatnie wolne środki warto zainwestować w reklamę jeżeli nagle spadają obroty firmy. W zależności od rodzaju branży w jakiej prowadzona jest działalność najlepsze efekty przyniosą inne kanały reklamowe. W dużych miastach najbardziej popularne są reklamy wielkoformatowe. Najczęściej montuje się je przy ruchliwych skrzyżowaniach oraz innych miejscach chętnie odwiedzanych przez mieszkańców.

Reklamę wielkoformatową zamawia się na określony czas. Zazwyczaj jest to miesiąc lub dwa tygodnie. Cennik takich działań promocyjnych jest bardzo zróżnicowany i zależy on przede wszystkim od wielkości miasta, ilości zamówionych nośników reklamowych oraz od długości czasu trwania kampanii reklamowej. Ustalając ostateczny cennik zawsze warto się targować, przy dobrych negocjacjach czasem można utargować nawet kilkanaście procent ceny.