Pages Menu
 

Categories Menu
Drukowane projekty na eventy modowe: prezentacje kolekcji i pokazy mody
Drukowane projekty na eventy modowe: prezentacje kolekcji i pokazy mody
Wielu ludzi uważa, że w dzisiejszych czasach wszystko odbywa się online,
Druk wizytówek: tworzenie pierwszego wrażenia
Druk wizytówek: tworzenie pierwszego wrażenia
Artykuł:
W dzisiejszym świecie, gdzie konkurencja jest ogromna, ważne jest, aby pozostawiać dobre pierwsze wrażenie. Druk wizytówek
Jak skutecznie docierać do odbiorców na podstawie danych demograficznych w reklamie online
Jak skutecznie docierać do odbiorców na podstawie danych demograficznych w reklamie online
W dzisiejszych czasach reklama online
Trendy w reklamie w 2023, wśród nich reklama interaktywna.
ewoluują, a wszystko to celem sprostania w jak najpełniejszym stopniu oczekiwaniom oraz potrzebom konsumentów.
Co niezwykle interesujące, specjaliści zauważają
Jak skutecznie prowadzić kampanię reklamową na rynku B2B
Jak skutecznie prowadzić kampanię reklamową na rynku B2B
Prowadzenie skutecznej kampanii reklamowej na rynku B2B może przynieść znaczące korzyści dla firm działających
Jak wykorzystać reklamę wyświetlaną według lokalizacji geograficznej
Jak wykorzystać reklamę wyświetlaną według lokalizacji geograficznej
Reklama jest nieodłącznym elementem dzisiejszego rynku. Dzięki niej przedsiębiorcy
Jak skutecznie wykorzystać reklamę na LinkedIn
LinkedIn jest jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych dla profesjonalistów, a także doskonałą platformą do promowania swojej firmy lub marki osobistej. Reklama

Posted by on lut 14, 2017 in Poligrafia, Reklama |

Reklamy wielkoformatowe, druk wielkoformatowy Kraków

Reklamy wielkoformatowe, druk wielkoformatowy Kraków

Zyski z prowadzonej działalności zaczynają spadać? Firma powoli chyli się ku upadkowi? Jeszcze nic straconego – ostatnią deską ratunku często okazuje się profesjonalnie przeprowadzona kampania promocyjna. Oczywiście działania marketingowe powinny być prowadzone nieustannie, jednak z całą pewnością nawet ostatnie wolne środki warto zainwestować w reklamę jeżeli nagle spadają obroty firmy. W zależności od rodzaju branży w jakiej prowadzona jest działalność najlepsze efekty przyniosą inne kanały reklamowe. W dużych miastach najbardziej popularne są reklamy wielkoformatowe. Najczęściej montuje się je przy ruchliwych skrzyżowaniach oraz innych miejscach chętnie odwiedzanych przez mieszkańców.

Reklamę wielkoformatową zamawia się na określony czas. Zazwyczaj jest to miesiąc lub dwa tygodnie. Cennik takich działań promocyjnych jest bardzo zróżnicowany i zależy on przede wszystkim od wielkości miasta, ilości zamówionych nośników reklamowych oraz od długości czasu trwania kampanii reklamowej. Ustalając ostateczny cennik zawsze warto się targować, przy dobrych negocjacjach czasem można utargować nawet kilkanaście procent ceny.