Pages Menu
 

Categories Menu
Poligrafia a sektor usług zdrowotnych: materiały informacyjne i opakowania
Poligrafia a sektor usług zdrowotnych: materiały informacyjne i opakowania
W dzisiejszym artykule przyjrzymy się bliskiej relacji między poligrafią
Reklama programmatic jako sposób dotarcia do specjalistycznych grup klientów
Reklama programmatic jako skuteczne narzędzie dotarcia do specjalistycznych grup klientów
Obecnie rynek reklamy online dynamicznie się rozwija
Marketing sensoryczny w reklamie - jak wpływać na zmysły klientów?
Marketing sensoryczny w reklamie - jak wpływać na zmysły klientów?
W dzisiejszym świecie, w którym jesteśmy bombardowani tysiącem reklam dziennie, trudno
Skuteczne metody pomiaru wyników reklamy online
Skuteczne metody pomiaru wyników reklamy online
Reklama online odgrywa kluczową rolę w dzisiejszej erze cyfrowej. Firmy inwestują ogromne budżety w reklamy internetowe,
Reklama dźwiękowa jako nowa forma dotarcia do klientów w branży spożywczej
Reklama dźwiękowa jako nowa forma dotarcia do klientów w branży spożywczej
W ostatnich latach reklama cyfrowa rozwija się w zawrotnym tempie,
Jak przewidzieć trendy w reklamie wideo?
Jak przewidzieć trendy w reklamie wideo?
Reklama wideo odgrywa kluczową rolę w dzisiejszym świecie marketingu. Zmieniające się preferencje odbiorców oraz nowe technologie sprawiają,
Drukowane projekty na imprezy charytatywne: promowanie idei i zdobywanie funduszy
Drukowane projekty na imprezy charytatywne: promowanie idei i zdobywanie funduszy
W dzisiejszych czasach organizacje charytatywne i nonprofit

Posted by on lut 21, 2017 in Reklama |

Reklamowe litery przestrzenne Warszawa, litery przestrzenne Kraków

Reklamowe litery przestrzenne Warszawa, litery przestrzenne Kraków

Duża konkurencja w danej branży często zmusza przedsiębiorców do coraz to bardziej innowacyjnych rozwiązań w zakresie promocji działalności swojej firmy. Powoli do lamusa odchodzą tradycyjne metody reklamowe takie jak plakaty czy ulotki. Większość działań marketingowych przenoszona jest do świata wirtualnego. Jednak istnieją wciąż ciekawe możliwości promocji swojej działalności w świecie rzeczywistym.

Przykładek ciekawego rozwiązania jeżeli chodzi o reklamę zewnętrzną są litery przestrzenne. Jednym z najbardziej znanych przykładów takiego sposobu promocji jest słynny napis Hollywood. Jednak nie tylko amerykańskie miasta wykorzystują litery w przestrzeni do promocji. W zeszłym roku z takiego rozwiązania skorzystał również Kraków, promując za pomocą układu przestrzennego liter wielkie wydarzenie religijne jakim były Światowe Dni Młodzieży. Również firmy i przedsiębiorstwa mogą w ten sposób prowadzić działania marketingowe. Litery przestrzenne symbolizujące na przykład nazwę firmy to doskonała metoda na zwiększanie świadomości marki wśród mieszkańców miast. Warto zastanowić się nad takim sposobem promocji swojej działalności.